Verzenden & retouren

TERUGSTUURBELEID
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u worden gevraagd voor een terugkeer of uitwisseling, afhankelijk van uw situatie
Alle geretourneerde artikelen moeten in gloednieuwe staat, ongebruikt en met originele labels en verpakking.
1.Als u heeft een verkeerd item
Je hebt de mogelijkheid om 1) te vragen voor het verzenden van de juiste is in uw volgende bestelling, 2) te retourneren voor een volledige terugbetaling., Of 3) 1) uitwisselen van het voor de juiste item.Customers moeten zij in aanmerking komen voor een uitwisseling of terugkeer bevestigen met Customer service voordat u artikelen terug. In veel gevallen, heeft u 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met de klantenservice en vraag een retourneren of ruilen.
2. Als je je een item ontvangen in de verkeerde kleur
U komt in aanmerking voor een volledige terugbetaling na Customer Service bevestigt u de verkeerde kleur ontvangen. Waargenomen kleur verschillen als gevolg van de weergave-instellingen van uw computer monitor zijn geen grond voor een terugbetaling.
3. Als een item ontbreekt in uw bestelling
Neem contact op met de klantenservice om ons te informeren een item ontbreekt in uw bestelling. Wanneer we hebben bevestigd dat een item werd vermist, zullen wij een volledige terugbetaling van de post prijs en verzendkosten in rekening gebracht of beginnen met het verwerken van een nieuwe voor u in uw volgende bestelling.
4. Als uw pakket verloren is gegaan tijdens het transport
Neem contact op met de klantenservice om ons te informeren u heeft uw pakket niet ontvangen. Zodra we bevestigen met de koerier die uw pakket verloren is gegaan, zullen we bieden een terugbetaling of opnieuw te verzenden uw items.
5. Als we verscheept u een defecte of beschadigde post
U komt in aanmerking voor een volledige terugbetaling of omruiling. Bij het aanvragen van uw terugbetaling, wees klaar om de klantenservice foto's waarop duidelijk de probleem met het artikel en de tracking nummer op te geven zo snel mogelijk. Als alternatief kunt u het item te openen in de voorkant van de bezorger en als u vindt dat het werd beschadigd tijdens het transport, kun je verwerpen. Wholesale7 sturen u dan een nieuw item in uw volgende bestelling of terugbetaling aan u.
6.Wholesale7 zal uw geld aan uw saldo op de website account normaal, dan is uw geld kan worden gebruikt in uw volgende order.If u zou willen vragen voor terugbetaling aan uw Paypal-account, kunt u vragen geld van onze PayPal ( serviceonline.aline1@gmail.com) , zullen wij onmiddellijk terug te betalen.

Levertijd
Na de volledige betaling van uw bestelling wordt bevestigd door ons te ontvangen Over het algemeen moeten we 1-2 dagen om de bestelling te bereiden. Voor sommige daling van het schip bestellingen die totaal stukken van producten relatief minder het kan binnen 24 uur worden verzonden nadat uw betaling is bevestigd.
Echter, aan de bestellingen die veel van de producten omvatten moeten we een beetje meer tijd voor te bereiden, als er geen niet op voorraad items worden weergegeven ze kunnen ook niet 72 uur later worden verzonden uiterlijk.
Omdat het bereik van de producten die we verkopen zijn relatief uitgebreid. dus het is moeilijk voor ons om de inventaris 100% accuraat te maken. soms zul je de melding ontvangen voor het niet voorradige artikelen tijdens het proces van de voorbereiding van uw bestelling al zijn ze in voorraad zijn op de website wanneer je ze besteld. zullen wij u e-mail om te vragen om uw mening, kunt u ervoor kiezen om ze te vervangen of te krijgen terugbetaald. Misschien zal dit leiden tot enige vertraging bij de verzending van uw bestelling Dus aarzel dan vaker te controleren uw mailbox om de nieuwste update van uw bestelling te krijgen. In algemene zin. zullen we op dit moment niet het bijvullen van niet op voorraad items.
let op de onderstaande informatie als sommige niet op voorraad items voordoen in uw bestelling
1. Als u niet wilt dat het niet voorradige vervanging toe zijn, dan zijn zowel de verzendkosten en het item prijs zal worden terugbetaald aan u. in dat geval uw bestelling wordt uitgevoerd zonder het opraken van de voorraad items zeer snel verzonden.
2. U kunt het niet voorradige artikelen te vervangen door een items .just vertellen ons het item code van uw vervanging, dan zullen we vervangen voor u. Als de vervanging zal het totale bedrag in uw bestelling veranderd als gevolg van het prijsverschil tussen de uit op voorraad punt en je vervanging, dus misschien soms moet je meer betalen dan kunt u betalen het prijsverschil voor uw vervangende zo snel mogelijk.
3. Voor de terugbetaling van de niet op voorraad artikelen, zoals onze gemeenschappelijke praktijk zal worden terugbetaald aan uw account in wholesale7 eerste, kan het worden in mindering gebracht op uw volgende bestelling direct te betalen 'Het ook kan worden teruggestort op uw PayPal-account na uw verzoek om de paypal wordt door ons ontvangen.
Over het niet voorradige items die de moeite om u te maken, we zijn het zo erg, maar dan kunt u begrijpen, maar we zullen de inventaris vaker bij te werken om te voorkomen dat het gebeuren.
Terug